Nikada lakši povratak u školske klupe
...Lino zna što đaku treba!

Kako do petica

Uz ovih 10 pravila svako dijete može naučiti učiti i imati dobre ocjene

S početkom školske godine najvažnije je motivirati djecu na učenje kako bi si dobrim startom olakšala sve daljnje izazove.

Saznaj više
Ideje

Ponovite gradivo kroz igru

Na zabavan način podsjetite svog školarca
na školsko gradivo

Infografika

Meni po mjeri školarca

Cjelodnevni plan zdravih obroka za vaše dijete, od jutra do mraka.

Zajutrak

Kao prvi jutarnji obrok uzmite svježe iscijeđeni sok sezonskog voća i nekoliko komada voća.

Doručak

Primjer kvalitetnog doručka je brusketa s rajčicom, kozjim sirom i maslinovim uljem ili namazom od kozjeg sira.

Prijepodnevna užina

Voće ili dvije palačinke s domaćim džemom ili medom, kompot ili jogurt.

Ručak

Juha od povrća, riblja juha ili juha od rajčice, varivo ili prilog od povrća, riba, čaj od metivce.

Poslijepodnevna užina

Domaći puding ili frape od voća i meda.

Večera

Kozji sir na zelenoj salati ili rikuli s maslinovim uljem, jogurt ili čaj.

Obrok za svako doba dana

Obrok koji će djetetu osigurati energiju za učenje, igru i slobodne aktivnosti.

Zagrijano mlijeko ulijte u zdjelicu, dodajte pahuljice Čokolina i dobro promiješajte. Dodajte suhih grožđica, brusnica, nasjeckanih badema, indijskih oraščića i malo goji sjemenki te ih ubacite u toplu Čokolino kašicu. Saznaj više